Tommi Liimatta esiintyy Tampereen pääkirjasto Metsossa 20.3.

Metso LIVE – Tommi Liimatta

Muusikko, sarjakuvapiirtäjä, kuvataiteilija ja kirjailija Tommi Liimatta esiintyy pääkirjasto Metson musiikkiosastolla 20. maaliskuuta 2017. Tilaisuus alkaa klo 16.30. Vapaa pääsy.

Metson musiikkiosasto
Pirkankatu 2
PIKI Musiikki

Tapahtuma Facebookissa
Metson musiikkiosasto Facebook ja Twitter
Tapahtuma Tampereen kaupungin kotisivulla

Tommi Liimatta Facebook

Muusikko ja kirjailija Tommi Liimatta esiintyy Tampereen pääkirjasto Metson musiikkiosastolla 20. maaliskuuta 2017.

Liimatta on tullut tunnetuksi Absoluuttinen Nollapiste -yhtyeen laulajana, sanoittajana ja säveltäjänä. Absoluuttinen Nollapiste on julkaissut 12 albumia ja ollut koossa vuodesta 1991 lähtien. Liimatta on kirjoittanut useita kirjoja kuten Jeppis, osat 1 ja 2. Lisäksi Liimatta on toimittanut monia kirjoja kuten vuonna 2016 ilmestyneen Sam Yaffan elämäkerran Tie taipuu.

Kymmenen vuoden välein Tommi Liimatta on julkaissut myös soololevyn. Ensimmäinen soololevy Liimatan Pan Alley ilmestyi vuonna 1996 ja sen jälkeen tasaisin väliajoin levyt Tropical Cocktail (2006) ja Rokokoo Computer (2016).

Tommi Liimatan musiikkia ei voi kuvailla, se täytyy kuulla ja kokea. Laulujen nimet kuten Burbujas especiales, Peruskauhu ja Kallioon maalattu tunneli voivat antaa aavistuksen laulujen tunnelmista.

Liimattaa haastattelee kirjastonhoitaja Juhani Koivisto.

Merkitty: , , , , , , , , , , ,