Taina Sahlander & Metson musiikkiosasto 16.11. – esittelyssä pohjoismaisia naisartisteja

Esittelyssä ihanat naiset Pohjolasta!

Aluekirjastonjohtaja Taina Sahlander vinkkaa Metson musiikkiosastolla pohjoismaisia naisartisteja keskiviikkona 16. marraskuuta. Tilaisuus alkaa Metson toisessa kerroksessa klo 17. Vapaa pääsy.

Tällä kerralla ei kuulla Björkiä saati Eva Dahlgreniä, vaan seikkailemme hieman marginaalisemman musiikin parissa. Matkaan lähdemme Grönlannista ja poikkeamme useammallakin sivupolulla. Kuuntelussa on etenkin sellaisia pop-, folk-, etno-, jazz- ja rock-genrejen artisteja, jotka eivät kulje aivan valtavirran kärjessä. Näitä naisia ei lokeroida, vaan artistit sekoittavat ennakkoluulottomasti elementtejä musiikin eri lajeista.

Tapahtumasta kirjaston kotisivulla ja Facebookissa

Metson musiikki ja lehdet
Pirkankatu 2

Metson musiikki ja lehdet Facebook ja Twitter
Metso LIVE YouTube

Taina Sahlander & Metson musiikkiosasto: pohjoismaisia naisartisteja.

Pohjoismainen kirjastoviikko 2016.

Merkitty: , , , , , , , , , , ,