Syysunelmaa? – Musiikkikirjastot.fi syyskuussa mukana koulutuspäivillä Lappeenrannassa, Porvoossa ja Hämeenlinnassa

Musiikkikirjastot.fi vierailee syyskuun aikana neljällä paikkakunnalla

Syysunelmaa? musiikkikirjastotyön tulevaisuuden näkymiä on syyskuussa 2015 järjestettävä koulutuspäivien sarja. Mukana on myös kirjastojen vinkki- ja verkkopalvelufoorumi Musiikkikirjastot.fi. Verkkofoorumin toiminnasta kertoo Tuomas Pelttari.

Syysunelmaa?
Musiikkikirjastojen tulevaisuuden näkymiä

Lappeenranta ke 9.9.
Porvoo ke 16.9.
Hämeenlinna ke 23.9.

Tilaisuus on osanottajille maksuton. Aluehallintovirasto ja maakuntakirjasto tarjoavat osallistujille aamu- ja iltapäiväkahvit.

Koulutuspäivien järjestämisestä vastaavat yhteistyössä Etelä-Suomen aluehallintovirasto, Hämeenlinnan kaupunginkirjasto, Lappeenrannan maakuntakirjasto ja Porvoon kaupunginkirjasto.

* * *

Edellä mainittujen koulutuspäivien lisäksi Musiikkikirjastot.fi vierailee Raision kirjaston koulutustilaisuudessa tiistaina 29.9.

Juliste Musiikkikirjastot.fi on käytettävissä sekä printattavana että someen sopivana kuvana.

Merkitty: , , , , , , , , , , , ,