Sanoin ja sävelin – Seppo Puttonen ja Pentti Lahti esiintyvät Helsingin Tapanilan kirjastossa 20.9.

Puttonen ja Lahti – Sanoin ja sävelin

Kuunteletko sinä musiikkia lukiessasi? Minkälainen musiikki liittyy Miki Liukkosen, Elina Hirvosen tai Edith Södergranin sanoihin? Onko Dostojevskilla ja Coltranella jotain tekemistä keskenään?

Kaksi taiteenlajia käyvät keskustelua Helsingin Tapanilan kirjastossa torstaina 20. syyskuuta, kun kirjallisuustoimittaja Seppo Puttonen ja jazzmuusikko Pentti Lahti esiintyvät. Sanoja ja säveliä yhdistävässä tunnelmallisessa illassa kuullaan ääneen luettuja tekstejä ja niihin improvisoitua musiikkia eri puhaltimin. Tilaisuus alkaa klo 18. Vapaa pääsy.

Tapahtuma kirjaston kotisivulla
Tapahtuma Facebook

Tapanilan kirjasto
Hiidenkiventie 21

Helmet Musiikki
Helmet Musiikki Facebook

Sanoin ja sävelin! Jazzmuusikko Pentti Lahti ja kirjallisuustoimittaja Seppo Puttonen esiintyvät Espoon Tapanilan kirjastossa 20. syyskuuta 2018.

Luova lähestymistapa lukemiseen paljastaa kirjallisuudesta ja musiikista aivan uusia puolia ja saattaa johdattaa kuulijan uusien tekstien ääreen. Heittäydy mukaan iltaan, jossa kirjallisuus ja musiikki käyvät yllätyksellistä dialogia! Lukemisen ilo voi olla lähempänä kuin arvaatkaan!

Musiikkikirjastot.fi

Merkitty: , , , , ,