Pentti Lahti vinkkaa ja esittelee puhallinsoittimia Keravan kirjastossa 21.3.

Keravan kirjasto: Pentti Lahti & puhaltimet

Keravalainen fonilegenda ja UMO:n perustajajäseniin kuuluva Pentti Lahti esiintyy Keravan kirjastossa maanantaina 21. maaliskuuta. Puhallinsoitinaiheinen tilaisuus alkaa Pentinkulma-salissa klo 18. Vapaa pääsy.

Pitkän uran tehnyt ja edelleen aktiivisesti esiintyvä Lahti kertoo puupuhaltimista ja niiden soittamisesta. Lahti tuo paikalle useita instrumentteja, joilla hän antaa myös soittonäytteitä. Konkarimuusikko antaa myös vinkkejä siihen, miten soittamista voi opiskella itsenäisesti komppilevyjen avulla.

Lahtea haastattelee vastaava kirjastovirkailija Mika Rautiainen. Tilaisuuteen on vapaa pääsy.

Tapahtuma on osa Uudenmaan AVI-keskuksen tukemaa hanketta, joka elävöittää kirjaston musiikkikokoelmia eri soittimiin liittyvien tapahtumien avulla.

Keravan kirjasto
Pentinkulma-sali
Paasikivenkatu 12

Tapahtumasta kirjaston kotisivulla
Tapahtumasta Facebookissa

Keravan kirjasto Facebook

Pentti Lahti & puhaltimet Keravan kirjaston Pentinkulma-salissa 21.3. klo 18 alkaen. Lahtea haastattelee Mika Rautiainen.

Merkitty: , , , , , , , , , , , , , , ,