Pekka Airaksinen ja Maarit Vainio haastattelussa Turun musiikkikirjaston Stagella 1.10.

Turun musiikkikirjaston keskustelutilaisuus – Pekka Airaksinen ja Maarit Vainio

Säveltäjä, muusikko ja elektronimusiikin uranuurtaja Pekka Airaksinen ja Airaksisen muistelmateoksen toimittaja Maarit Vainio saapuvat Turun musiikkikirjaston vieraiksi torstaina 1. lokakuuta. Keskustelutilaisuuden teemoja ovat musiikin tekeminen, inspiraatio ja sen metodit.

Pekka Airaksinen ja Maarit Vainio
torstaina 1.10. klo 18
Turun pääkirjasto
Musiikin Stage
Vanha kirjastotalo, toinen kerros

Airaksinen tunnetaan suomalaisen undergroundin vaikuttajana 1960-luvulta lähtien. Airaksinen on myös tunnettu taidemaalari ja meditaatio-opettaja. Stagen keskustelussa 1.10. klo 18 avataan Airaksisen uraa uuden kirjan kautta. Teoksessa Airaksinen pohtii sitä, mistä hän on musiikkiinsa ammentanut eri vuosikymmeninä. Muistelmateoksen toimittanut Maarit Vainio kertoo kirjan sisällöstä ja toimitustyöstä. Esillä ovat myös Airaksisen levytykset ja niistä tänä vuonna ilmestyvät uusintajulkaisut.

Keskustelun juontaa musiikkikirjastonhoitaja Tuomas Pelttari. Tilaisuuteen on vapaa pääsy.

Turun musiikkikirjasto
Linnankatu 2
Vanha kirjastotalo, toinen kerros
Puh. 02 2620 658

Twitter @TurunMusiikki
Musasto Facebook ja blogi
Tapahtuma Facebookissa
Instagram turunmusiikkikirjasto

Turun kaupunginkirjasto Facebook

Pekka Airaksinen ja Maarit Vainio vierailevat Turun musiikin Stagella 1.10. klo 18 alkaen.

Merkitty: , , , , , , , , ,