Onko Dylan kirjallisuutta? Keravan kirjaston keskustelijoina 9.5. Tommi Paju ja Jarkko S. Tuusvuori

Onko Dylan kirjallisuutta? – puhetta ja musiikkia Keravan kirjastossa

Keravan kirjastossa kuullaan ja punnitaan laulaja-lauluntekijä Bob Dylanin tuotantoa tiistaina 9. toukokuuta. Aiheesta keskustelevat muusikko ja musiikkipedagogi Tommi Paju ja filosofi ja tietokirjailija Jarkko S. Tuusvuori.

Puhe- ja musiikkitilaisuus kirjallisuusnobelistin Bob Dylanin tuotannosta alkaa kirjaston Pentinkulma-salissa klo 18. Tilaisuudessa kuullaan myös Dylanin musiikkia. Vapaa pääsy.

Keravan kirjasto
Pentinkulma-sali
Paasikivenkatu 12

Tapahtumasta kirjaston kotisivulla
Tapahtumasta Facebookissa
Keravan kirjasto Facebook

Bob Dylan. Kuva: Wikimedia.

Lauluntekijä Bob Dylan (s. 1941) on nyt kirjallisuusnobelisti. Mistä hänen musiikkinsa on tehty? Miten hänen tekstejään voi tulkita? Jo 1962 esikoislevynsä julkaisseen Dylanin tuotantoon syventyminen on paneutumista sävel- ja sanataiteen monimuotoisiin perinteisiin.

Helsingin Pop & Jazz Konservatorion opettaja Tommi Paju on arvostettu muusikko ja musiikkikasvattaja. Kokeneena trubaduurina ja pedagogina hän on hyvin perehtynyt laulujen esittämiseen ja tekemiseen ja erityisesti Dylanin tuotantoon.

Dylaninsa tunteva filosofi Jarkko S. Tuusvuori on ansioitunut tietokirjailija, tutkiva toimittaja ja monipuolinen keskustelija. Hän valmistelee parhaillaan tietoteosta populaarimusiikin historiasta.

Merkitty: , , ,