Musiikkikirjastot.fi sai lisää sisältöjä ja uuden ilmeen

Musiikkikirjastojen verkkopalveluiden kotisivu Musiikkikirjastot.fi uudistui. Foorumin uusi sivu julkaistiin torstaina 12. helmikuuta 2015. Uudistuksen tavoitteena on palveluiden ja sisältöjen helpompi saavutettavuus.

MUKIlogo2015

Uusia palveluita, ideoita ja otsikoita

Vinkkifoorumi Levyhyllyt on blogi, jossa vinkataan levyjä ja niihin liittyvää kirjallisuutta. Levyhyllyjen kanssa visuaalisen ilmeen jakava ammattiblogi Musiikki kuuluu kaikille pysyy toiminnaltaan ennallaan. Navigointia pyritään helpottamaan: pääset molempien blogien mustapohjaisen yläpalkin linkistä takaisin kotifoorumille.

Etusivun oikeanpuolimmaisen palstan sosiaalisen median kanavat ovat samat kuin ammattisivulla Kirjastojen musiikkipalvelut. Nyt Twitteriin ja Facebookin Musiikkikirjastolaisiin voi tarttua aiempaa mutkattomammin.

Kuvakarusellin saanut Musiikin ytimessä tuo esiin musiikkikirjastojen ajankohtaisia tapahtumia, uutisia, bloggausta jne. Karusellin kuvitus on toimitettua sisältöä, johon sinä voit vaikuttaa. Lähetä vinkkisi ja kerro mielipiteesi uudesta sivusta: pelttari@gmail.com.

Tuomas Pelttari
Musiikkikirjastot.fi