Musiikki kuuluu kaikille kertoo mitä Spotifysta ei voi kuunnella. Ota lista mukaan kirjastoon.

Mitä Spotifysta ei voi kuunnella?

Musiikki kuuluu kaikille listasi ruotsalaisen striimauspalvelun puutteita. Tarkoituksena on jakaa tietoa, vinkkejä ja vaihtoehtoja sekä asiakkaille että ammattilaisille – kirjastothan tarjoavat avoimen ikkunan striimauspalvelun ulkopuolella olevaan musiikkiin. Ilahduttavan monissa musiikkikirjastoissa on jo tehty näyttelyitä Spotifysta puuttuvista levyistä.

Vinkkaa meille

Voit osallistua listan ylläpitoon. Päivityksiä tehdään sinun vinkkiesi mukaan. Voit kommentoida tähän blogiin. Voit myös vinkata aiheesta musiikin keskustelufoorumilla tai Facebookin Musiikkikirjastolaisissa. Otamme mieluusti vastaan palautetta myös sähköpostitse: pelttari@gmail.com, antti erkkila@forssa.fi.

Juliste: Antti Erkkilä.

Tuomas Pelttari, toim.