Mimmit konsertoivat Keravan kirjastossa 19.2.

Keravan Kimppa! -lastenkulttuuriviikoilla Mimmit-duo

Mimmit esiintyvät Keravan kirjastossa maanantaina 19. helmikuuta 2018. Tilaisuus alkaa Pentinkulma-salissa klo 18.00. Sisään mahtuu 150 ihmistä jonotusjärjestyksessä.

Keravan kirjasto
Pentinkulma-sali

Paasikivenkatu 12

Tapahtumasta kirjaston kotisivulla
Tapahtumasta Facebookissa
Keravan kirjasto Facebook

Mimmit kotisivu & Facebook

Pikku Kakkosesta lapsille tuttu duo tempaa yleisön mukaan laulamaan ja tanssimaan. Mimmien konsertit ovat riemastuttava kokonaisuus musiikkia, tanssia ja visuaalisia elementtejä.

Mimmit: Hannamari Luukkanen (vas.) Pauliina Lerche.

Mimmit-yhtyeessä laulavat siskokset Pauliina Lerche ja Hannamari Luukkanen. Mimmit ovat julkaisseet viisi kehuttua levyä, jotka ovat saavuttaneet kaksi Emma-ehdokkuutta. Yhtyeen videoita on katsottu YouTubessa jo yli miljoonaa kertaa. 10-vuotisen uransa aikan Mimmit ovat tehneet yli 500 konserttia Suomessa, Japanissa ja Euroopan maissa. Duon kokoelmalevy Ystävyys valittiin vuoden 2017 lastenlevyksi.

Tilaisuuden järjestää Keravan kulttuuripalvelut.

Merkitty: , , , , , , , ,