Mikko Perkoila esiintyy ja opettaa soitinrakennusta Keravan kirjastossa 23.4.

Mikko Perkoilan soitinrakennuspaja lapsille ja aikuisille Keravan kirjastossa

Muun muassa suhistuspuun, pitkähuilun, sählypallo-okariinan tai mehupillioboen rakentamista pääsee opettelemaan muusikko Mikko Perkoilan vetämässä soitinrakennuspajassa Keravan kirjastossa lauantaina 23. huhtikuuta klo 12–15.

Ennen pajaa klo 11 Perkoila konsertoi kirjaston Palvelukeskuksessa.

Soitinrakennuspajassa valmistetaan helppotekoisia ja hauskoja soittimia kierrätysmateriaaleista. Pajaan ei tarvitse ilmoittautua, vaan siihen voi pistäytyä tekemään yhden tai useampia soittimia. Soitinrakennuspaja sopii sekä lapsille että aikuisille. Pajassa käytetään teräviä työkaluja, joten pienten lasten kanssa on hyvä olla oma aikuinen mukana.

Pajan yhteydessä Keravan musiikkiopiston fagotinsoitonopettaja Essi Vartio esittelee fagottia, antaa ääninäytteitä ja vastaa kysymyksiin.

Keravan kirjasto
Pentinkulma-sali
Paasikivenkatu 12

Tapahtumasta kirjaston kotisivulla
Tapahtumasta Facebookissa

Soitinrakennuspaja on osa Uudenmaan AVI-keskuksen tukemaa hanketta, joka elävöittää kirjaston musiikkikokoelmia eri soittimiin liittyvien tapahtumien avulla.

Merkitty: , , , , , , , , , , , , , , ,