Mika Karhumaan kirja ’The Essence Of The Music Business – Contracts’ julkaistu

Tietokirjailja ja manageri Mika Karhumaan uusi kirja The Essence Of The Music Business – Contracts on julkaistu. Teosta on saatavana kirjastoista jo alkuvuodesta 2018. Kansainväliseen levitykseen suunnatun kirjan pääaiheena on musiikkibisnekseen liittyvät sopimukset ja niiden erilaiset aspektit.

Karhumaa kertoo urastaan ja uusimman kirjan tekemisen taustoista kotisivullaan. Teokseen on suunnitteilla jatkoa.

Mika Karhumaan kirja The Essence Of The Music Business – Contracts on varattavissa kirjastosta.

On Amazon.com: –Mika Karhumaa is a Finnish music manager, legal adviser and an author. He has spent twenty years of his life as a manager for various artists. He has lectured a lot on the subject, for example, at the Sibelius Academy or at the PopRockJazz School Turku to name a few. He studied law at the University of Turku. He specializes in international contract law and copyright. As a manager, he is probably best known for his collaboration with Winterborn and Celesty.

Aiempia Karhumaan teoksia ovat
Boost – Managementin FAQ (MK, 2014)
Musiikki liiketoimintana, 231 sivua. (Teos, 2010)
Musiikkibisnes – kevyt musiikki ammattina ja liiketoimintana, 264 sivua. (Edita, 2000) ja
Musiikkibisnes II – sopimukset kommentaareineen, 165 sivua. (Edita, 2002).

Mika Karhumaa kotisivu ja Amazon.com

Mika Karhumaa.