M. A. Numminen kertoo uutuuskirjastaan Jazzin meining Turun pääkirjastossa 9.6.

M. A. Numminen vierailee Turun pääkirjastossa torstaina 9. kesäkuuta. Numminen esittelee uutuuskirjaansa Jazzin meining (Aviador Kustannus) vanhan kirjastotalon Rotundassa. Tilaisuus alkaa klo 17.00. Vapaa pääsy.

Tapahtuma Facebookissa

Turun kaupunginkirjasto
Vanha kirjastotalo, Linnankatu 2
Turun kaupunginkirjasto Facebook
Kirjallisuus ja taideosasto Twitter
ja Instagram
Turun musiikkikirjasto Twitter
ja Instagram

Aviador Kustannus kotisivu ja Facebook

Omaleimainen sukupolvien kestosuosikki M. A. Numminen kertoo kokemuksistaan nuorena jazzharrastajana ja valokuvaajana – ja omasta suhteestaan jazziin ja jatsiin. Somerolla Unto Monosen tangoyhtyeessä uransa aloittanut Numminen oli todistamassa, kun Duke Ellingtonin ja Count Basien legendaariset big band -orkesterit vierailivat Suomessa. Hän oli kameroineen paikalla myös vuonna 1961, kun vanhanaikaisimmat jazzin ystävät poistuivat Kulttuuritalolta kesken John Coltranen ja Eric Dolphyn konsertin.

Turun pääkirjaston tilaisuus järjestetään yhteistyössä Aviador Kustannuksen kanssa.

Merkitty: , , , , , , , , , , , , , , ,