Levyhyllyt aina avoinna – kuratoitua vinkkaamista musiikkifaneille

Levyhyllyt – lukemista • jaettavaa • kommentoitavaa

Vaikka kirjastot ovat kiinni, niin Levyhyllyjen verkkovinkkaus jatkuu. Uusin artikkeli kertoo Ismo Alangon vuonna 1993 julkaistusta konelevystä Jäätyneitä lauluja.

Uutta ja retroa
Levyhyllyt julkaisee noin 50 artikkelia vuodessa – joka viikko jotain uutta ja/tai retroa. Artikkeliblogia toimittavat Ari Väntänen ja Tuomas Pelttari.

Ajankuvan lisäksi Levyhyllyjen artikkeleista löytyy videota, diskografiaa ja kirjallisuusvinkkejä. Linkatut vinkkirivit (kuvissa sinisellä) vievät aineistojen kirjastosaatavuuteen Finna.fi-sivulle.

Blogin etusivulta pääset eteenpäin kun klikkaat jutun otsikkoa. Blogin ylälaidasta löytyy hakuruutu ja painike satunnaiseen levyarvioon. Etusivun oikeanpuolisella palstalla navigointivaihtoehtoina uusimmat artikkelit, aihepilvi ja arkisto.

#Levyhyllyt somessa
Musiikkikirjastot.fi | Facebook
Musiikkikirjastot.fi | Instagram
Musiikkikirjastot.fi | Twitter
* * * * *
Levyhyllyt | etusivu
Musiikkikirjastot.fi | etusivu

PK Keräsen sooloalbumi Serobi Songs oli Ari Väntäsen aiheena helmikuussa 2020.

Merkitty: , , , , , , , , , , ,