Laulunkirjoittajien kirjastoklubi alkaa Helsingin Arabianrannan kirjastossa – vieraina ke 27.2. Anna Minkkinen ja Anna Lumo

Kirjastoklubi: Anna Minkkinen ja Anna Lumo – Artistin ääni

Helsingin Arabianrannan kirjastossa starttaa helmikuussa uusi laulunkirjoittajien kirjastoklubi. Laulaja-lauluntekijät Anna Minkkinen ja Anna Luomo vierailevat Arabianrannassa keskiviikkona 27. helmikuuta 2019. Tilaisuus alkaa klo 18.00. Vapaa pääsy.

Kotisivu | Arabiarannan kirjasto | Facebook
Hämeentie 135 A
00560 Helsinki
? 09 3108 5056

Anna Lumo | Facebook | Anna Minkkinen

Tapahtuma Facebookissa

Laulunkirjoittajien kirjastoklubi Arabianrannan kirjastossa ke 27. helmikuuta 2019. Startissa mukana Anna Lumo ja Anna Minkkinen.

Kirjastoklubi on intiimi ja rauhallinen ilta, jossa tarkastellaan artisteja ja heidän tuotantoaan kuukausittain vaihtuvien teemojen kautta. Klubi kattaa keväällä kolme iltaa.

Helmikuun teemana on Artistin ääni. Illan aikana keskustellaan ja tarkastellaan artistia tarinankertojana ja äänenä. Kirjastoklubissa vierailevat Anna Minkkinen ja Anna Lumo esittävät tuotantoaan ja antavat teemaan pohjautuvat haastattelut. Illan juontaa Lisa Nikula.

Anna Minkkinen

Anna Minkkinen on suomenkielistä popmusiikkia kirjoittava laulaja-lauluntekijä, jonka musiikissa yhdistyvät herkät melodiat ja rehelliset tekstit. Annalla on selkeä oma tyyli kirjoittaa samaistuttavia ja koskettavia tarinoita nuoren aikuisen elämästä.

Anna Lumo

Anna Lumo tekee tunteikkaita pop-lauluja, joissa yhdistyvät elokuvamusiikin mahtipontisuus ja folkmusiikin kepeys. Sävellykset koostuvat korkeista melodioista ja vahvasta tulkinnasta. Sanoitukset kertovat nuoren naisen tarinaa, jossa tunnelma vaihtelee eteerisestä unimaailmasta tosielämän kuohuihin.

Klubit ovat osa Arabia135 Musiikkia! -projektia.

Merkitty: , , , , , , , ,