Juicesta kirjan tehnyt Antti Heikkinen vierailee Kallion kirjastossa 11.12. klo 18 alkaen

Antti Heikkinen Kallion kirjastossa 11.12.

Kirjailija Antti Heikkinen vierailee Kallion kirjaston Kupolisalissa torstaina 11.12.2014 klo 18. Juice Leskisestä elämäkerran tehnyttä Heikkistä haastattelee Niina Holm.

Lisätietoja kirjaston Facebook– ja HelMet-sivuilta.

Juice Leskinen (1950–2006), yksi suomalaisen populaarimusiikin suurimmista pioneereista, sai arvoisensa elämäkerran Antti Heikkiseltä. Kirjailija piirtää Juicesta tarkan ja häpeilemättömän kuvan, hyvine ja huonoine puolineen. Lukuisat läheisten ja muusikkotovereiden haastattelut huokuvat lämpöä ja suoruutta. Heikkisen teos on tunnustus ja dokumentti suomalaisen rocklyriikan kehittäjästä, joka peilasi omaa ja ympäröivää elämää teksteissään ansiokkaasti. Risainen elämä on kirja jota Juicekin arvostaisi.

Risainen elämä (Siltala, 2014) on kysytty teos kirjastoissa. Elämäkertaan on tehty pääkaupunkiseudun HelMet-tietokannassa 730 varausta 8.12. mennessä.

Tuomas Pelttari, toim.

Kallion kirjastossa 11.12. klo 18 alkaen: Antti Heikkinen ja elämäkerta Risainen elämä – Juice Leskinen 1950–2006.

Antti Heikkinen kirjoitti elämäkerran Juice Leskisestä. Risainen elämä on ollut kirjastojen varatuimipia teoksia syksyllä 2014.

Merkitty: , , , ,