Jazzia ONLINE la 27.3. – Pohjoinen klubi • Maunula Jazz Happening II

Maunula Jazz Happening II järjestetään striiminä Maunula-kanavalla lauantaina 27. maaliskuuta 2021.

Ohjelmassa kuullaan Oiro Penan lisäksi kokoonpanot AINON, Adele Sauros & Simo Laihonen ja Joronen Kemppainen Sarkkola. YouTube-striimi on maksuton ja ikärajaton.

Tapahtumasta Facebookissa

Maunula Jazz Happening II. Kuva: Regan Tuladhar.
Kuva: Regan Tuladhar

Striimi 27.3. YouTube
AINON
Oiro Pena
Adele Sauros & Simo Laihonen
Joronen Kemppainen Sarkkola

Maunula Jazz Happening II

Toista kertaa toteutettava Maunula Jazz Happening tuo Maunulan YouTube-kanavalle täyslaidallisen tuoreita nimiä ja uusia yhdistelmiä. Syksyllä 2020 debyyttilevynsä We Jazz -levymerkillä julkaisseen AINON-kokoonpanon musiikki yhdistelee vaikutteensa saumattomasti jazzista, nykymusiikista ja klassisesta musiikista.

Kansainvälisestikin noteeratun Oiro Penan lämminhenkinen tee-se-itse-jazz puolestaan seikkailee maailmanmusiikin ja jazzin välimaastossa.

Saksofonisti Adele Sauros (mm. Katu Kaiku ja Superposition!) ja rumpali Simo Laihonen (Black Motor) soittavat tapahtumassa ensimmäisen yhteiskeikkansa.

Monista roots/jazz-projekteistaan tunnettu Jouni Joronen on tehnyt viime aikoina myös vapaampaa musiikkia mm. Verde-kokoonpanossa. Maunulassa hän soittaa tuoreessa triossa yhdessä perkussionisti Juha Sarkkolan (Odd Jazz, The Blassics) ja basisti Tero Kemppaisen (Rauhan Orkesteri, Taco Bells) kanssa.

Yhteistyössä:
Maunula-talo | Facebook
Mental Alaska | Facebook
Pohjoinen Klubi | Facebook
Maunulan Kirjasto Helsinki | Facebook
Helmet Musiikki | Facebook

Välkommen!

Maunula Jazz Happening som nu genomförs för andra gången introducerar än en gång ett fullt hus av färska namn och nya sammansättningar på Månsasgårdens estrad. Under kvällen kombineras jazz med modern, klassisk och internationell musik.

Evenemanget sänds på Månsas-kanalen på YouTube, lördag Mars 23. Fritt inträde.

Welcome!

Maunula Jazz Happening, now held for the second time, will Maunula-kanava YouTube channel with a wide range of fresh names and new ensembles. Influences from modern and classic music as well as world music will be used to spice up the evening’s jazz performances.

The event will be streamed on Maunula’s YouTube Channel on Saturday March 17. Free entry.

Levytyksiä kirjastoista | Finna.fi

AINON: Drought | We Jazz Records 2020