Iisa konsertoi Keravan kirjastossa la 8.2.

Lauantaikonsertti: Iisa

Keravan kaupunginkirjaston lauantaikonserttisarja jatkuu lauantaina 8. helmikuuta 2020 laulaja-laulutekijä Iisan keikalla. Tilaisuus alkaa kirjaston Pentinkulma-salissa klo 13. Vapaa pääsy.

Keravan kirjasto
Pentinkulma-sali
Paasikivenkatu 12
? 09 2949 2580

Tapahtumasta kirjaston kotisivulla
Tapahtumasta Facebookissa

Iisa. Kuva: Bifu.

Herkistä popkappaleistaan tunnettu Iisa on julkaissut yhteensä kolme albumia. Näistä viimeisin, Päivii, öitä (EMI Capitol Finland) ilmestyi 2018. Albumi toi Iisan ilmaisuun entistä tummempia ja syvempiä sävyjä. Levy sai yleisöltä erittäin positiivisen vastaanoton lunastaen aikaisempien levyjen kasvattamat odotukset kirkkaasti. Päivii, öitä työstettiin tinkimättömästi nimekkään tekijäkaartin kanssa, ja se antaa vahvaa näyttöä Iisan taiteellisesta kunnianhimosta ja uudistumiskyvystä.

Sanoittajana ansioitunut Iisa tunnetaan myös lukuisista, maamme eturivin artisteille, mm. Kaija Koolle, Laura Närhelle ja Jannika B:lle kirjoittamistaan hiteistä. Keravalla Iisa esiintyy duokokoonpanolla yhdessä kitaristi Omar Zakikin kanssa.

Maksuttomia pääsylippuja konserttiin jaetaan klo 12 alkaen Pentinkulma-salin ovella. Tilaisuuden järjestää Keravan kirjasto- ja kulttuuripalvelut.

Merkitty: , , , , , ,