HS: Helsingin HelMet-kirjastojen levyhankinnat jäivät paitsioon viime vuoden lopulla – varausjonot pitenivät

Uutuuslevyjen tarjonta sakkasi Helsingin kirjastoissa vuoden 2014 loppupuoliskolla, kertoo Helsingin Sanomat (26.1.2015). Vaikeuksia tuottivat aineistotoimittaja Stupido Shopin konkurssi sekä kilpailutukseen liittyneet ongelmat. Moniin HelMet-kirjastoista löytyviin uutuuslevyihin on tammikuun 2015 lopussa toistasataa varausta.

Jussi Lehmusvesi, HS: ”Helsingin kirjastot eivät ole saaneet uusia musiikkilevyjä puoleen vuoteen hyllyihinsä käytännössä lainkaan. Syy on pitkäksi venähtäneessä aineistotoimittajan kilpailuttamisessa. Kilpailutukseen jouduttiin ennenaikaisesti, kun pitkäaikanen levytoimittaja Stupido Shop teki konkurssin kesäkuun lopulla.”

Tuomas Pelttari, toim.

HelMet-kirjastojen asiakkaat jonottavat esimerkiksi Haloo Helsinki! -yhtyeen uusinta levyä.

Merkitty: , , , , , , , , , , , ,