Emma Salokoski ja Jarmo Saari esiintyvät Keravan kirjastossa la 15.12.

Lauantaikonsertti: Emma Salokoski ja Jarmo Saari

Keravan kaupunginkirjaston lauantaikonserttisarjan syyskausi päättyy 15. joulukuuta 2018 Emma Salokosken ja Jarmo Saaren konserttiin. Kirjaston Pentinkulma-salin tilaisuus alkaa klo 13. Vapaa pääsy.

Keravan kirjasto
Pentinkulma-sali
Paasikivenkatu 12
? 09 2949 2580

Tapahtumasta kirjaston kotisivulla
Tapahtumasta Facebookissa

Emma Salokoski Facebook
Jarmo Saari Republic Facebook
Keravan kaupunginkirjasto Facebook

Emma Salokoski: Kuva: Viivi Huuska.

Laulaja Emma Salokoski on pitkällä urallaan tehnyt laajasti töitä musiikin saralla. Hän on julkaissut kahdeksan albumia ja esiintynyt maamme eturivin muusikoiden kanssa, niin sinfoniaorkesterien solistina kuin rockfestivaalien päälavoilla. Kitarataituri Jarmo Saaren jäljittelemätön soittotyyli lyö Salokosken lauluihin oman leimansa ja nostaa monet sovitukset uusille tasoille.

Jarmo Saari. Kuva: Ankku Ronkanen.

Saliin mahtuu 150 ihmistä jonotusjärjestyksessä. Jonotuslippuja jaetaan klo 12 alkaen. Tilaisuuden järjestää Keravan kirjasto- ja kulttuuripalvelut.

Merkitty: , , , ,