250 x Levyhyllyt

Levyhyllyt aina avoinna – kuratoitua vinkkaamista musiikkifaneille

Uutta ja retroa musiikkifaneille
Aina avoinna oleva kirjastojen vinkkiblogi Levyhyllyt jakaa jo 250 kuratoitua artikkelia musiikkia, lukemista ja kommentoitavaa, uutta ja retroa. Jotain lisää joka viikko.

Ajankuvaa, videota, ristiinvinkkausta, diskografiaa, kirjallisuutta ja Finna.fi -linkkejä kirjastosaatavuuteen. Toimittajina Ari Väntänen ja Tuomas Pelttari.

Levyjä ja lukemista kirjastosta: levyhyllyt.musiikkikirjastot.fi

Blogin etusivulta pääset eteenpäin kun klikkaat jutun otsikkoa. Blogin ylälaidasta löytyy hakuruutu ja painike satunnaiseen levyarvioon. Etusivun oikeanpuolisella palstalla navigointivaihtoehtoina uusimmat artikkelit, aihepilvi ja arkisto.

Monesta kohtaa Levyhyllyjä pääsee eteenpäin tyyliin katso myös. Artikkelituotannon ristiinvinkkausta löytyy loppupuolelta, diskografian jälkeen.

#Levyhyllyt somessa
Musiikkikirjastot.fi | Facebook