Yle: Kokkolan kirjaston musiikkitarjonta on huipputasoa

Reijo Holm oli mukana rakentamassa kirjaston musiikillista kivijalkaa

Yle Keski-Pohjanmaa kertoo verkkosivuillaan Kokkolan kaupunginkirjaston ansiokkaasta musiikkitarjonnasta artikkelissa Kirjaston musiikkiosasto toi hitit kaikkien ulottuville – ja siellä ne ovat yhä. (Tuukka Myllymäki, Yle 26.8.2015). Levytysten ohella myös laadukkaalla nuottiaineistolla on tasaisesti kysyntää.

Musiikkikirjastotyö on lähellä Reijo Holmin sydäntä. Nykyään Kokkolan kirjaston vahtimestarina työskentelevä Holm tuntee pääkirjaston musiikkikokoelman hyvin. Kuva: Tuukka Myllymäki / Yle.

Kokkolan pääkirjaston musiikkiosastolla työskennellyt Reijo Holm avaa musiikkipalvelua näin:

Aina meille on tullut listahittejä hyllyyn, mutta siinä samalla rakennettiin musiikillista kivijalkaa, kuten esimerkiksi Bob Dylan, The Beatles, Neil Young ja Rolling Stones. Niidenhän kuuluu olla musaosastolla.

Lisätietoja Kokkolan kirjastopalveluista musiikkiosaston kotisivulta ja neuvonnasta, puh. 040 8065 123.

Tuomas Pelttari, toim.
Kuva: Tuukka Myllymäki / Yle.

Merkitty: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,