Verneri Pohjola ja Mika Kallio esiintyvät Tampereen pääkirjasto Metsossa 3.3.

Trumpetisti Verneri Pohjola ja lyömäsoittaja Mika Kallio esiintyvät Metson musiikkiosastolla lauantaina 3. maaliskuuta 2018. Tilaisuus alkaa klo 14. Vapaa pääsy.

Metson musiikkiosasto
Pirkankatu 2
PIKI Musiikki

Tapahtumasta Facebookissa
Tampereen kaupunginkirjasto | Facebook | Metson musiikki ja lehdet

Metso Live 3.3.2018 – Verneri Pohjola & Mika Kallio.

Tule tapaamaan Verneri Pohjolaa ja Mika Kalliota sekä kuuntelemaan heidän musiikkiaan. Ennen keikkaa vaihdetaan muutamia ajatuksia Verneri ja Mikan kanssa… ja mistä.. se selviää paikan päällä. Esillä ja lainattavana on tietysti myös aiheeseen liittyviä levyjä, kirjoja ja muuta aineistoa.

Verneri Pohjola ja Mika Kallio juhlistavat uutta levyään mittavalla Vapaat äänet -kiertueella

Arvostettu trumpetisti-lyömäsoittaja-kaksikko esittää Perttu Saksan uraauurtavaan Animal Image -dokumenttielokuvaan sävellettyä uutta musiikkia peräti 15 konsertin mittaisella kiertueellaan. Uuden levyn julkaisee maineikas brittiläinen levymerkki Edition Records. Duon mittavan Suomen-turneen jälkipuoliskolla mukaan liittyy ranskalainen trio Les Voyageurs de l’Espace (Avaruuden matkaajat). 3.3. Tampereelta alkava kiertue on järjestyksessään 30. Suomen Jazzliiton ja palkitun tuottaja Charles Gilin Vapaat äänet -konseptin yhteistuotanto.

Merkitty: , , , , , , , , , , , ,