Tampereen Metson vieraana Ismo Alanko – pitkä haastattelu verkossa

Tampereen pääkirjasto Metso | Vieraana Ismo Alanko

Rockmuusikko ja lauluntekijä Ismo Alangon 3.5.2018 toteutettu haastattelu on katsottavissa Tampereen pääkirjaston YouTube-sivulla. Alankoa haastattelee kirjastonhoitaja Juhani Koivisto.

Alangon mittava ura käydään läpi vaiheittain, valaisten aikaa jo ennen Hassisen Konetta. Ensimmäinen albumi Täältä tullaan Venäjä (1980) toi nelihenkiselle bändille megasuosion. Hassisen Kone hajosi kolmen loisteliaan albumin jälkeen. Sielun Veljien alkuaikaa käsitellään melko laajasti, samoin Softwood Music -albumin vaiheita. On myös kiehtovaa seurata Alangon tarinointia soolouran vaiheista klassikosta Kun Suomi putos puusta eteenpäin.

Tampereen kaupunginkirjasto
Pirkankatu 2

PIKI Musiikki
Tampereen kaupunginkirjasto | Facebook | Metson musiikki ja lehdet

Ismo Alanko oli Juhani Koiviston haastateltavana 3.5.2018.

Merkitty: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,