Seinäjoen kirjaston soittohuone Pommari tutuksi – opastusta tarjolla 11.6.

Louhimo opastaa Pommarin soittimien ja soittohuoneen käyttöön 11.6.

Seinäjoen kirjaston uusi soittohuone Pommari avattiin 28.5.2015. Pommarin instrumenttien käyttöön on luvassa opastusta. Lasten ja nuorten rytmimusiikkiverkosto Louhimo opastaa soittimien ja soittohuoneen käyttöön torstaina 11.6. klo 13 alkaen.

Pommarissa on käytettävissä elektroakustinen kitara, kaksi sähkökitaraa ja basso vahvistimineen, rummut, kahdet kosketinsoittimet, kolme mikrofonia sekä mikseri ja kahdet kaiuttimet.

Pommarissa voi soittaa yksin tai yhdessä. Alle 15-vuotias tarvitsee huoltajan allekirjoittaman luvan soittohuoneen käyttöön. Pommarissa soittaminen on itsenäistä. Soittohuoneen voi varata Apilan alakerran musiikkiosastolla, puh. 06 416 2428. Varaamiseen tarvitaan voimassaoleva Seitti-kirjastokortti.

Louhimo järjestää yhteistyössä kirjaston kanssa lisää bändityöpajoja ja opastusta myös jatkossa.

Lisätietoja:
musiikkiosasto, puh. 06 416 2428

Tuomas Pelttari, toim.

Seinäjoen soittohuone Pommari avattiin 28.5.2015. Pommarissa voi soittaa yksin tai yhdessä.

Merkitty: , , , , , , , , , , , , , ,