Saundiholvi-klubi – Vantaan Tikkurilan musiikkivaraston avoimet ovet 9.12.

UkEt juhlistaa HelMet-musiikkivaraston avoimia ovia

Tikkurilan kirjaston musiikkivaraston eli Saundiholvin avoimia ovia vietetään 9. joulukuuta 2015. Saundiholvi-klubi starttaa keskiviikkoiltana klo 17.

Lainaa musiikkia massiivisesta kokoelmasta. Live-esiintyjänä ukulele-trio UkEt. Vapaa pääsy.

Tikkurilan kirjasto
Lummetie 4

Tapahtuma Facebookissa
Tikkurilan kirjasto Facebook
Musa-HelMet Facebook

HelMet-musiikkivaraston Saundiholvi-klubi Vantaan Tikkurilan kirjastossa keskiviikkona 9. joulukuuta klo 17 alkaen.

Pääkaupunkiseudun HelMet-kirjastojen musiikkivarasto sijaitsee Vantaalla, Tikkurilan kirjaston katakombeissa. Saundiholviin on varastoitu likimain 100 000 CD- ja LP-levyä, kasettia ja nuottijulkaisua. Kerran vuodessa Saundiholvi avataan suurelle yleisölle. Tällä kertaa UkEt tarjoaa livemusiikkia ”taltioidun musiikin Alladinin luolassa”.

Merkitty: , , , , , , , , , , , , , , , ,