Sata vuotta populaarimusiikkia Suomessa – viisiosainen videosarja musiikkihistoriaa

Musiikkiarkisto, POMUS ja Kirjasto 10: Sata vuotta populaarimusiikkia Suomessa

Helsingin Kirjasto 10 isännöi vuonna 2017 keskustelusarjaa Sata vuotta populaarimusiikkia Suomessa. Sarjassa taltioitiin viisi jaksoa. Tilaisuudet järjestivät Musiikkiarkisto ja Populaarimusiikin nettimuseo POMUS. Tapahtumat olivat osa Suomi 100 -juhlavuoden ohjelmistoa.

Pekka Nissilän (vas.) vieraana Pekka Gronow. Kirjasto 10, Helsinki, 9. maaliskuuta 2017.

Kirjasto 10:n tilaisuuksien juontajina toimivat Pekka Nissilä ja Hannu Tolvanen keskustelijoinaan Juha Henriksson, Atro ”Wade” Mikkola, Antti-Ville Kärjä, Pekka Gronow, Eeva-Leena Pokela ja Heimo ”Holle” Holopainen.

Jaksojen kuvaus ja editointi: Jouni Eerola.

Osa 1
Suklaasydän, tinakuoret – suomalainen jazziskelmä | Juha Henriksson ja Atro ”Wade” Mikkola

12.1.2017, Kirjasto 10, Helsinki

Osa 2