Raision kirjaston kuudennet Vinyyli-iltamat 12.3. – vieraina Esa Kuloniemi, Sivutuote ja tutut levykauppiaat

Vinyyli-iltamien teemana The Renegades

Raision kaupunginkirjaston Vinyyli-iltamat järjestetään kuudetta kertaa, kertoo Vaskin musiikkikirjastoblogi Musasto. Perinteinen vinyylilevyjen ystävien ja vinyyliajan musiikin tapahtuma pidetään musiikki- ja taideosastolla maanantaina 12. maaliskuuta klo 16–19. Vapaa pääsy.

Raision kaupunginkirjasto
Musiikki- ja taideosasto
Eeronkuja 2
Puh. 044 7971 491

Tapahtumasta Facebookissa
Turun musiikkikirjasto Twitter ja Instagram
Musasto blogiFacebook ja Twitter

Raision kirjaston Vinyyli-iltamat järjestetään kuudetta kertaa. Vinyyli-iltamien 2018 vieraina ovat kirjailija Esa Kuloniemi, Sivutuote-yhtye ja tutut levykauppiaat.

Vinyyli-iltamien teemana on The Renegades. Kirjalijavieras Esa Kuloniemen kirja The Renegades – luopiotarina (Like, 2017) avaa bändin tarinaa ja kokemaa.

–Birminghamin teollisuuskaupungista ponnistanut The Renegades oli ensimmäinen Suomessa todellista massahysteriaa aiheuttanut rockyhtye. Se näytti Suomen sydänmaiden estradeilla, kuinka rajua rock’n’roll voi oikein olla ja mikä on kunnon lavashow.

Esa Kuloniemen teos The Renegades – luopiotarina julkaistiin vuonna 2017.

Tilaisuuden musiikkivieraana esiintyy nelihenkinen bändi Sivutuote. Vinyyli-iltamissa tehdään tietenkin myös käytettyjen levyjen kauppaa. Myyntitiskien takaa löytyvät tutut miehet: Iki-Popin Joska Laine, 8raidan Fredrik Johansson ja kiertävä levykauppias Kari Prusila.

Merkitty: , , , , , ,