Pohjoista musiikkia Oulun musiikkikirjastossa loka-marraskuussa

Pohjoista musiikkia Oulussa

Oulun pääkirjaston musiikkiosastolla järjestetään loppusyksyllä 2015 sarja konsertteja. Pohjoista musiikkia tuo kirjastoon erilaisia musiikintekijöitä ja kokoonpanoja.

Oulun musiikkikirjasto
Kaarlenväylä 3

Oulun musiikkikirjasto Facebookissa

Pohjoista musiikkia Oulun musiikkikirjastossa. Konsertteja loka-marraskuussa 2015.

Verkkofoorumi Pohjoista musiikkia

Pohjoista musiikkia toimii myös laajana verkkosivustona, jota ylläpitää Oulun kaupunginkirjasto. Sivun valikoista on helppo kulkea esittelyihin seudun rockartisteista ja Kuusrock-festivaalin historiasta. Pohjoista musiikkia avaa huolellisesti myös paikallista jazz- ja viihdemusiikkia, unohtamatta kuoroja ja taidemusiikin säveltäjien esittelyitä.

Verkkosivusto Pohjoista musiikkia kerää yhteen Oulun seudun musiikintekijöitä ja musiikkihistoriaa.

Merkitty: , , , , , , , ,