Pepe Ahlqvist & Kotikylän pojat esiintyvät Keravan kirjaston Pena-klubilla ke 31.10.

Saksofonisti Pentti Lahden vieraana Pepe Ahlqvist

Kansainvälisesti tunnettu ja arvostettu bluesmuusikko Pepe Ahlqvist & Kotikylän pojat -yhtye esiintyvät Keravan kirjastossa keskiviikkona 31. lokakuuta 2018. Pentti Lahden vieraat soittavat kirjaston Pena-Klubilla klo 18 alkaen. Vapaa pääsy.

Keravan kirjasto
Pentinkulma-sali
Paasikivenkatu 12
? 09 2949 2580

Tapahtumasta kirjaston kotisivulla
Tapahtumasta Facebookissa
Keravan kaupunginkirjasto Facebook

Pepe Ahlqvist esiintyy Keravan kirjastossa keskiviikkona 31. lokakuuta 2018. Pentinkulma-salin tilaisuuteen on vapaa pääsy.

Tuusulalainen Pepe Ahlqvist on yli neljäkymmentä vuotta kestäneellä urallaan tehnyt useita levyjä, soittanut yli 6 000 konserttia ja esiintynyt yhdessä lukuisien legendaaristen bluesartistien kanssa. Ahlqvist tunnetaan muun muassa yhtyeistä Chicago Overcoat, H.A.R.P. ja The Rolling Tumbweed. Hänelle myönnettiin elämäntyöpalkinto tammikuussa 2017 Finnish Blues Awards -tapahtumassa.

Konsertti järjestetään klo 18 kirjaston Pentinkulma-salissa ja se on maksuton. Saliin mahtuu 150 ihmistä jonotusjärjestyksessä. Jonotuslippuja jaetaan klo 17 alkaen. Tilaisuuden järjestää Keravan kirjasto- ja kulttuuripalvelut.

Musiikkikirjastot.fi

Merkitty: , , , , , , , , ,