Paul Simonin sävellyksiä suomeksi – Robinsonit esiintyvät Keravan kirjastossa 25.8.

Robinsonit: Olen Saari – musiikkia Paul Simonin pitkän uran varrelta

Keravan kirjastossa kuullaan torstaina 25.8. yhdysvaltalaisen laulaja-lauluntekijä Paul Simonin tuotantoa suomeksi. Robinsonit: Olen saari tuo Pentinkulma-saliin trion Elina Partanen (laulu), Dick Holmström (laulu) ja Mikko Koivusalo (laulu, piano). Konsertti alkaa klo 18. Vapaa pääsy.

Trio esittää Simonin sävellyksiä Koivusalon suomennoksina. Mukana on tuotantoa niin Simon & Garfunkel –kokoonpanon ajalta kuin muusikon soolovuosiltakin. Paul Simon on kirjoittanut monia klassikoita, kuten The Sounds Of Silence, Mrs Robinson, America, Bridge Over Troubled Water ja The Boxer.

Konsertoinnin ohessa Partanen, Holmström ja Koivusalo kertovat 74-vuotiaan Simonin pian 60 vuotta jatkuneesta urasta. Kolmikko saapuu Turusta. Dick Holmström näyttelijä, teatteriohjaaja ja -tuottaja, ja on toiminut vuodesta 2013 Åbo Svenska Teaterin johtajana. Mikko Koivusalo on kirjailija, suomentaja, säveltäjä ja sanoittaja.

Tilaisuuden järjestää Keravan kirjasto- ja kulttuuripalvelut.

Keravan kirjasto
Pentinkulma-sali