Päivi Hirvonen esiintyy Forssan kirjastossa 29.1.

Kansanmuusikko Päivi Hirvonen esiintyy Forssan kirjastossa perjantaina 29. tammikuuta 2016. Konsertti alkaa näyttelytila Vinkkelissä klo 16. Vapaa pääsy.

Forssan kaupunginkirjasto
Wahreninkatu 4
Puh. 03 4141 5405

Konsertista kirjaston kotisivulla
Tapahtuma Facebookissa

Forssan kaupunginkirjasto Facebook

Päivi Hirvonen on Helsingissä vaikuttava muusikko, säveltäjä ja pedagogi instrumentteinaan viulu, laulu ja jouhikko. Hän on valmistunut musiikin maisteriksi Sibelius-Akatemiasta vuonna 2011 ja tekee tällä hetkellä soolosoittoa ja tarinankerrontaa käsittelevää taiteellista tohtorintutkintoaan.

Päivi on toiminut muusikkona kansanmusiikin, kevyen musiikin ja klassisen musiikin saralla sekä esiintynyt soolona ja monenlaisten yhtyeiden kanssa niin Suomessa kuin ulkomailla (mm. Ruotsi, Tanska, Espanja, Saksa, Taiwan ja Japani). Sooloprojektinsa lisäksi hän vaikuttaa yhtyeissä Okra Playground, LempiLempi, Duo Maija Kauhanen & Päivi Hirvonen ja Jouhiorkesteri.

Merkitty: , , , , , ,