Nykykansanmusiikkia Pasilan kirjastossa Kalevalan päivänä 28.2.

Helsingin Pasilan kirjastossa kuullaannyky kansanmusiikkia keskiviikkona 28. helmikuuta 2018. Kalevalan päivän konsertissa esiintyvät Zäpämmät Duo eli Marjo Smolander ja Pauliina Kauppila.

Tilaisuus alkaa Pasilan kirjaston Altaalla keskiviikkona klo 15. Vapaa pääsy.

Pasilan kirjasto – Helsinki
Kellosilta 9
Puh. 09 3108 5001

Tapahtumasta Facebookissa
Böle bibliotek Facebook
Pasilan kirjasto
Musa-HelMet Facebook
Musik HelMet Musiikki

Zäpämmät Facebook

Zäpämmät esittää nykykansanmusiikkia Pasilan kirjaston Altaalla Kalevalan päivänä 28. helmikuuta. Duossa soittavat Marjo Smolander (vas.) ja Pauliina Kauppila.

Marjo Smolander soittaa suomalaista konserttikanteltta ja perkussiota, Pauliina Kauppila eksoottista ja kanteleen kanssa yhteensopivaa lyömäsoitinarsenaalia.

Zäpämmien ohjelmisto koostuu kappaleista, jotka soivat vahvasti suomalaisesta kansanmusiikista ammentaen ja yhdistyvät sangen persoonallisesti senegalilaisiin, malilaisiin ja afro-kuubalaisiin musiikillisiin elementteihin.

Merkitty: , , , , , , , , ,