Ninni Poijärvi ja Ali Alawad esiintyvät Metson musiikkiosastolla 17.12.

Metso LIVE: musiikkia ilman rajoja

Ninni Poijärvi ja Ali Alawad ovat duokeikalla Tampereen pääkirjasto Metson musiikkiosastolla torstaina 17. joulukuuta. Ennen keikkaa Ninnin ja Alin kanssa vaihdetaan muutamia ajatuksia musiikista ja elämästä. Tilaisuus alkaa klo 16.30.

Ninni Poijärvi on suomalainen muusikko ja laulaja. Hän on julkaissut neljä soololevyä: Viideltä (2002), Vapaapäivä (2005), Virta (2008) ja Tie (2014).

Ali Alawad on irakilainen muusikko. Ninni Poijärvi tutustui Ali Alawadiin kun hän osti vielä silloin hänelle tuntemattomalle muusikolle ud-luutun. Musiikki yhdisti heidät. Poijärvi ja Alawad ovat esiintyneet yhdessä muutamaan otteeseen. Metso LIVEssä on odotettavissa ihana duokeikka, missä ei rajoja tunneta.

Metson musiikkiosasto
Pirkankatu 2

Tapahtuma Facebookissa
Ninni Poijärvi kotisivu & Facebook
Musiikkia ilman rajoja Facebook Music without boundaries

Ninni Poijärvi ja Ali Alawad esiintyvät Tampereen pääkirjasto Metson musiikkiosastolla torstaina 17. joulukukuuta. Tilaisuus alkaa klo 16.30.

Merkitty: , , , , , , , , , , , , ,