Mikkelin kirjastossa soi blues – musiikkivieraina 23.3. Karli Storm & Pekka Suutari Duo

Vinkkausta, gospelia, rhythm and bluesia ja soulia

Saimaa Blues saapuu jälleen Mikkelin pääkirjaston musiikkipalveluihin keskiviikkona 23. maaliskuuta. Ohjelman avaa kirjastonhoitaja Jukka Huhtiniemen levyvinkkaus, jonka jälkeen seuraa Karli Storm & Pekka Suutari Duon livekeikka. Ohjelma alkaa klo 16. Vapaa pääsy.

Lisäksi kirjastossa on esillä Tommi Kirvesniemen valokuvanäyttely Saimaa Blues. Tervetuloa nauttimaan bluesista kirjahyllyjen keskellä!

Kirjastossa soi blues – ke 23.3.
16.00 Jukka Huhtiniemen blues-esitelmä
17.00 Karli Storm & Pekka Suutari Duo

Mikkelin musiikkikirjastopalvelut
Raatihuoneenkatu 6

Kirjastossa soi blues Facebook
Mikkelin kirjastossa soi blues kirjaston kotisivulla ja blogissa Lumpeenlehtiä

Karli Storm and Pekka Suutari Facebook

Mikkelin kaupunginkirjasto Facebook
Saimaa Blues kotisivu ja Facebook

Jukan levyvinkkauksen aihe on Gospel, rhythm and blues ja soul – mustan musiikin muodonmuutoksia, johon liittyvää aineistoa on myös esillä musiikkikirjastopalveluiden maaliskuun 2016 näyttelyssä.

Voit seurata tapahtumatiedotusta Facebookissakuunnella Karlia ja Pekkaa, lukea blogijutun sekä osallistua myös muihin Saimaa Bluesin tapahtumiin!

Mikkelin kirjastossa soi blues keskiviikkona 23. maaliskuuta klo 16 alkaen.

Merkitty: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,