Laulaja-lauluntekijä John McGregor konsertoi Keravan kirjastossa 14.4.

Suomalais-brittiläinen laulaja-lauluntekijä John McGregor konsertoi Keravan kaupunginkirjastossa lauantaina 14. huhtikuuta. Pentinkulma-salin tilaisuus alkaa klo 13. Vapaa pääsy.

Konsertti on osa Keravan kirjaston lauantaikonserttien sarjaa.

Keravan kirjasto
Pentinkulma-sali
Paasikivenkatu 12
Lainasoittimet: 040 318 4506

Tapahtumasta kirjaston kotisivulla
Tapahtumasta Facebookissa
Keravan kaupunginkirjasto Facebook

Laulaja-lauluntekijä John McGregor vierailee Keravan kirjaston Pentinkulma-salissa 14.4.2018.

Folkiin pohjaavaa musiikkia tekevä John McGregor on julkaissut kolme albumia, joista kaikki ovat olleet arvostelumenestyksiä. Uusin albumi Luota julkaistiin pitkän tauon jälkeen, ja sen myötä McGregor on tuonut lavoille uuden soundinsa ja yhtyeensä. Keikalla duokokoonpanossa mukana nähdään kitaristi Jarmo Saari. Luota-levyn taustajoukoissa ovat vaikuttaneet myös Pekka Kuusisto ja Verneri Pohjola.

John McGregor.

Konsertti järjestetään Keravan kaupunginkirjaston Pentinkulma-salissa ja sinne on vapaa pääsy. Saliin mahtuu 150 ihmistä jonotusjärjestyksessä. Konsertin järjestää Keravan kirjasto- ja kulttuuripalvelut.

Merkitty: , , , , , , , , ,