Konservatorion jousitrio Ikonen, Gröhn & Savolainen esiintyy Joensuun musiikkikirjaston Vinttiklubilla 24.4.

Vinttiklubi: Konservatorion jousitrio

Joensuun musiikkikirjaston Vinttiklubilla on maanantaina 24. huhtikuuta 2017 tarjolla taidemusiikkia. Konservatorion jousitrio Ikonen, Gröhn & Savolainen esiintyy pääkirjaston musiikkiosastolla klo 18 alkaen. Vapaa pääsy.

Joensuun pääkirjasto
Koskikatu 25

Konsertista Facebookissa
Vaarakirjastojen musiikkisivu
Vinttiklubi kotisivu

Konservatorion jousitrio esiintyy Joensuun pääkirjaston Vinttiklubilla 24.4.

Konservatorion jousitrio eli Maria Ikonen (vas.), Piritta Gröhn ja Aukusti Savolainen esiintyvät Joensuun pääkirjaston Vinttiklubilla maanantaina 24.4.

Konservatorion ammatillisen taidemusiikkilinjan opiskelijat tuovat Vinttiklubille triokokoonpanonsa. Triossa soittavat Maria Ikonen (viulu), Piritta Gröhn (alttoviulu) ja Aukusti Savolainen (sello). Ohjelma sisältää Jean Sibeliuksen ja Zoltán Kodályn jousitriojen lisäksi Dan Gisen Malmquistin kappaleen Som det var ja Edvard Griegin Peer Gynt -sarjasta osan Åsen kuolema. Konsertissa kuullaan myös osia J.S. Bachin sooloviulupartitasta d-molli sekä soolosellosarjasta nro 3.

Vinttiklubi on Joensuun pääkirjaston esiintymisareena musiikkiosastolla

Vinttiklubi on musiikin ja muun esittävän taiteen näyttämö Joensuun pääkirjaston musiikkiosastolla. Kirjasto tarjoaa esiintyjille tilan ja äänentoiston. Kirjasto markkinoi tilaisuutta omien kanaviensa kautta somessa ja kirjaston verkkosivuilla.

Vinttiklubi.

Jos haluat lisätietoja, ota yhteyttä Vinttiklubin
Tatu Kaihuaan: tatu.kaihua@jns.fi.

Merkitty: , , , , , , , , , , , , ,