Kone-Suomi – keskustelutilaisuus Tampereen pääkirjasto Metsossa 19.3.

Khaos Publishing esittää: Kone-Suomi

Tampereen pääkirjasto Metson musiikkiosastolla käydään maanantaina 19. maaliskuuta 2018 läpi konemusiikin historiaa marginaalista populaariin.

Vuonna 2017 julkaistusta kirjasta Kone-Suomi (Khaos Publishing, 2017) ovat keskustelemassa Kalle Kinnunen, Kim Kanerva (DJ Kimik) ja Riku Pentti (Rico Tubbs, DJ Infekto). Tilaisuus alkaa Metson musiikkiosastolla klo 18.00. Vapaa pääsy.

Metson musiikkiosasto
Pirkankatu 2
PIKI Musiikki

Tapahtumasta Facebookissa
Tampereen kaupunginkirjasto | Facebook | Metson musiikki ja lehdet

Kotisivu | Kone-Suomi | Facebook
Kotisivu | Khaos Publishing | Facebook

Metson musiikkiosasto 19.3.2018: Kone-Suomi.

Kone-Suomi on kirja tekijöistä, kokijoista, skeneistä sekä musiikista, joka yhdistää. Kirja käsittelee kulttuurimurroksia Suomessa viimeisen 30 vuoden aikana. Sitä, kuinka alussa niin marginaalisesta konemusasta tuli populaaria. Yhteisöllisyyttä tanssilattialla. Festivaalien nousuja ja tuhoja. Omien polkujen kulkijoita. Amatöörien ja ammattilaisten puurtamista. Sitä, kuinka rokki ei enää ole ainoa oikea popmusiikin muoto. Housen saapumista klubeille, trancebuumia, teknon uutta nousua, kansainvälisiä läpimurtoja ja turkulaista mielenmaisemaa.

Kone-Suomi ei ole definitiivinen historiikki, vaan kokoelma välähdyksiä, tarinoita, näkökulmia – ja unohtumattomia bileitä. Kirja ilmestyi lokakuussa 2017 Khaos Publishingin toimesta.

Merkitty: , , , , , , , , , , , , , , ,