Kohtaamisia – elektroakustinen ilta Raision kirjaston Martinsalissa 7.10.

Janne Hanhisuanto ja Kohtaamisia: 20 vuotta musiikkia

Janneh eli Janne Hanhisuoanto esiintyy nelihenkisen erikoiskokoonpanon kanssa Raision kirjaston Martinsalissa 7. lokakuuta 2016. Konsertti alkaa klo 18 ja kestää noin 40 minuuttia. Ohjelmassa on säveltäjän uutta ja vanhaa tuotantoa. Vapaa pääsy.

Viulu: Mirka Hanhisuanto
Kitarat: Toni Kainulainen
Tekniikka ja valot: Juha Hanhisuanto
Syntetisaattorit: Janne Hanhisuanto

Elektro-akustinen ilta Kohtaamisia on Janne Hanhisuoannon 20-vuotisjuhlakonsertti. Janneh julkaisi ensimmäisen kappaleensa internetissä vuonna 1996.

Raision kaupunginkirjasto
Martinsali
Eeronkuja 2
Puh. 044 7971 491

Tapahtuma Facebookissa
Raision kirjasto Facebook, Twitter ja Instagram
Musasto blogi, Facebook ja Twitter

Janneh kotisivu

Janneh: – Julkaisin ensimmäisen kappaleeni internetissä 20 vuotta sitten. Olin 13-vuotias. Sen ajan välineinä minulla oli Scream Tracker -niminen ohjelma, muutamia yksittäisiä sampleja, tietokone ja palava halu saada tietokone kuulostamaan siltä mitä kuulin äänilevyiltä.

– Nykyisin soittimia on kertynyt useampia ja ohjelmat muuttuneet. Sampleja löytyy loputtomia gigatavuja.

– Jos jotain olen oppinut niin sen, että musiikki ei ole välineistä kiinni. Ensisijaisesti olen kiinnostunut tunteesta, jota ääni minussa herättää ja mitä ääniä tunne herättää. Mielestäni musiikki on enemmän kuin kuulemista.

– Joskus musiikki on läsnä ja soittaminen tuntuu taianomaiselta. Yleensä soittaminen ei kuitenkaan tunnu taikuudelta, vaan hyvinkin arkiselta. Kuitenkin aina välillä kuulee melodioita, harmonioita. Miksi kuulemme melodioita, jos äänilähdettä ei ole lähelläkään?

Merkitty: , , , , , , , , , , , , , , ,