Kirjastorock 2 Tampereen Vastavirta-klubilla 2.9.

Kirjastorock palaa 10 yhtyeen voimin

Kirjastorock 2 järjestetään Tampereen Vastavirta-klubilla lauantaina 2.9.2017. Tilaisuus alkaa klo 18:00.

Toisessa Kirjastorockissa esiintyy kymmenen yhtyettä, joissa kaikissa on mukana kirjastossa työskentelev(i)ä. Konsertti-ilta on hyvällä asialla: illan tuotto menee Pispalan kirjastotalolle.

Tapahtuma Facebookissa

Vastavirta-klubi kotisivu
Vastavirta-klubi Facebook

Tampereen kaupunginkirjasto Facebook
Metson musiikki ja lehdet Facebook

Tampereen toinen Kirjastorock järjestetään Vastavirta-klubilla 2.9.

Yhtyeistä pisimpään eli vuodesta 1989 on toiminut hardcore punk -yhtye Juggling Jugulars. Legendaarisessa JJ:ssä laulaa Hervannan kirjastossa työskentelevä Arja Rantanen. Vuonna 1992 perustettu fuusiogrind-yhtye Cause For Effect keikkailee nykyään erittäin harvoin. Yhtyeen basisti-laulaja on Tampereen pääkirjasto Metsossa työskentelevä Tuomo Hohtari.

Petra Puotasen johtama UTU on kovassa nosteessa. Bändi esiintyy myöhemmin syksyllä Tampere-talossa. Tapahtumassa nähdään Kristian Smedsin ja muiden taitelijoiden taidetta. UTUssa soittaa rumpuja ja kellopeliä Sampolan kirjastossa työskentelevä Aku-Pekka Kurjenniemi.

APS4 ja Hullut päivät ovat omaperäisiä punkvaikutteisia yhtyeitä. Hullut päivät keikkailee jatkuvasti ympäri Suomea. Bad And The Bone on jazziin ja viihdemusiikkiin keskittyvä kvartetti. Meta Plays Project 2 viihtyy progen liepeillä. The Einsteins ammentaa voimansa The Smithsin ja countryn syövereistä. Vierailevina tähtinä tässä Tampereen kaupungin kirjastojen joukossa ovat Pispalan kirjastotalon oma Peltilelut ja Virtain kirjastosta ponnistava Cohtaus.

Aikataulu

YLÄKERTA 18.00–21.00
(ilmainen)

Cohtaus (Johanna Lampila, Virrat)