Kansainvälinen jazzyhtye Augur Ensemble esiintyy Keravan kirjastossa 16.4.

Kansainvälinen jazzkokoonpano Augur Ensemble esiintyy Keravan kirjaston Pentinkulma-salissa lauantaina 16. huhtikuuta. Augur Ensemblessa soittaa viisi tunnustettua muusikkoa Sveitsistä, Norjasta, Ruotsista ja Suomesta. Konsertti alkaa klo 14. Vapaa pääsy.

Keravan kirjasto
Pentinkulma-sali
Paasikivenkatu 12

Tapahtumasta kirjaston kotisivulla
Tapahtumasta Facebookissa

Augur Ensemble SoundCloud ja Facebook
Keravan kirjasto Facebook

Augur Ensemblen rikkaassa äänimaailmassa yhdistyvät perinteiset ja uudet, kekseliäät soittotekniikat. Kirkkaasta hurinasta pehmeisiin suhinoihin kulkeva soitto liikkuu klassisen musiikin, popin ja jazzin rajapinnalla luoden kokonaisvaltaisen mystisen kokemuksen.

Yhtye on perustettu vuonna 2010 Sveitsissä, ja se on kiertänyt Keski-Euroopan lisäksi myös pohjoismaissa. Albumi The Daily Unknown julkaistiin vuonna 2013. Yhtyeessä soittavat norjalainen Eirik Dørsdal (trumpetti), suomalainen Anni Elif Egecioglu (sello, laulu), ruotsalainen Jon Fält (rummut) sekä sveitsiläiset Fabian M. Mueller (piano) ja Kaspar von Grünigen (kontrabasso).

Konsertin järjestää Keravan kirjasto- ja kulttuuripalvelut.

Kansainvälinen jazzyhtye Augur Ensemble Keravan kirjastossa lauantaina 16.4.2016.

Merkitty: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,