Kaamos 2018 | Turun pääkirjasto 9.11.

Kaamos-tapahtuma 2018 – teemana sota ja rauha

Turun kaupunginkirjaston Kaamosta vietetään perjantaina 9. marraskuuta 2018. Pääkirjaston ohjelmassa on runoutta, robotteja, musiikkia ja luentoja. Illan tähtenä on Maija Vilkkumaa. Vapaa pääsy.

Turun pääkirjasto
Linnankatu 2–4
20100 Turku

Pääkirjasto avoinna
Saaga ja Stoori klo 10–20
Vanha kirjastotalo 9–22
Uutistori, vastaanotto ja tieto-osasto 9–24 (Huom! tieto-osasto kiinni 18-22 konserttijärjestelyjen vuoksi)

Kaamos 2018.

Päivän ja illan ohjelmassa on runsaasti musiikkia:

Musiikkiosasto klo 13 Elegant creatures -näyttelyn avajaistilaisuus
Puvustaja Nina Korento esittelee musiikkiosastolla näytteillä olevia teatteri- ja fantasia-asuja.

Musiikkiosasto klo 15​18 Kitara soi kirjastossa
Torstaina 8.11. alkanut konservatorion kitaransoiton oppilaiden vapaamuotoinen konsertti jatkuu.

Musiikkiosasto klo 1920 Richardson & Friends
Laulaja/lauluntekijä John Richardsonin kanssa Stagella musisoivat Anna-Elena Pääkkölä ja Hanna-Mari Riihimäki.

Musiikkiosasto klo 20.1521.45 ”Give Peace a Chance”
Musaston DJ:t soittavat rauhaa edistävää musiikkia virtuaalisen takkatulen loisteessa.

Tieto-osasto klo 22.3023.30 Maija Vilkkumaa
Maija Vilkkumaa (laulu), Ville Aalto (koskettimet), Malla Rantanen (basso), Ilkka Tolonen (rummut), Ville Salminen (kitara).

Merkitty: , , , , , , , , , , ,