Jorma Kääriäinen esiintyy Keravan kirjaston Pena-klubilla 18.1.

Jorma Kääriäinen fonisti Pentti Lahden vieraana Pena-klubilla

Pidetty laulaja ja tulkitsija Jorma Kääriäinen saapuu yleisön pyynnöstä uusintakeikalle Keravan kirjaston Pentinkulma-saliin. Kääriäinen esiintyy saksofonisti Pentti Lahden isännöimällä Pena-klubilla maanantaina 18. tammikuuta. Konsertti alkaa klo 18. Keikalle on vapaa pääsy.

Keravan kirjasto
Pentinkulma-sali
Paasikivenkatu 12

Tapahtumasta kirjaston kotisivulla
Tapahtumasta Facebookissa

Keravan kirjasto Facebook

Pentti Lahden isännöimä Keravan kirjaston Pena-klubi 18. tammikuuta 2016: vieraana Jorma Kääriäinen.

Jorma Kääriäinen on yksi Suomen monipuolisimmista laulajista. Soolouransa lisäksi hän on ollut Agentsien monivuotinen laulusolisti ja keikkaillut myös Riku Niemi Orchestran solistina. Keravalla Kääriäinen esiintyy Pena-klubilla fonilegenda Pentti Lahden kanssa. Lisäksi lavalla nähdään Jari Nieminen (kitara), Rob Dominic (piano), Kari Vehkaluoto (basso) ja Jari Kettunen (rummut).

Konsertissa kuullaan Kääriäisen tulkitsemana muun muassa Elviksen ja Perry Comon kappaleita sekä Agents-kauden hittejä. Settiin on valittu rakastettuja evergreenejä sekä hieman yllättävämpiäkin kappaleita. Pentinkulma-saliin mahtuu 150 henkeä, ja sisään pääsee jonotusjärjestyksessä.

Tilaisuuden järjestää Keravan kirjasto- ja kulttuuripalvelut.

Pentti Lahti. Kuva: Timo Kirves.

Merkitty: , , , , , , , , , , , , , ,