Helsingin keskustakirjasto Oodin avajaisia vietetään 5.–6.12.

Helsingin keskustakirjasto Oodi avaa ovensa yleisölle 101-vuotiaan Suomen itsenäisyyspäivän aattona

Oodi avaa ovensa ensimmäistä kertaa yleisölle itsenäisyyspäivän aattona keskiviikkona 5. joulukuuta kello 8. Avajaisohjelma alkaa kello 14 ja jatkuu noin puoli yhdeksään asti illalla. Ohjelma jatkuu itsenäisyyspäivänä 6.12. Vapaa pääsy.

Helsingin keskustakirjasto Oodi
Töölönlahdenkatu 4
00100 Helsinki

Avajaisista Oodin kotisivulla ja Helmet-sivulla
Oodi Facebook

Avajaisohjelma on ainutkertainen matka suomalaiseen kulttuuriin, luontoon ja yhteisöllisyyteen. Se on myös kertomus lukutaidon, demokratian ja sitä kautta myös Oodin synnystä.

Kaksipäiväinen ohjelma sisältää runsaasti musiikkia – sekä keskiviikkona 5.12. että torstaina 6.12. Avajaisissa nähdään kaksi tilausteosta: koreografi Hanna Brotheruksen teos Oodi metsälle sekä harmonikkataiteilija Kimmo Pohjosen sävellys Ultra Organ Oodille

Voit selata monipuolista ohjelmaa täällä.

Merkitty: , , , , , ,