HelMet.fi:n uudet musiikkisivut avattiin – HelMet myös Musiikin ytimessä

Pääkaupunkiseudun HelMet-kirjastot avasivat verkkoon uudet musiikkisivut 27. marraskuuta 2015. Etusivu on jaettu neljän pääotsikon alle:

• Uutta musiikissa – Nytt inom musiken
  • HelMetin musiikkiaineistot – Musiksamlingar i HelMet
  • Palvelut musiikkiosastoilla – Musikavdelningarnas tjänster
  • Palvelut verkossa – Tjänster på nätet

Även på svenska

Suomen- ja ruotsinkielisten sivujen rinnalle avataan myöhemmin myös englannin- ja venäjänkieliset musiikkisivut.

Löydä kirjastosi auttaa Espoon, Helsingin, Kauniaisten ja Vantaan kirjastojen palvelujen paikantamisessa.

Mukana Musiikin ytimessä

HelMet-musiikkisivut toimivat yhteistyössä Musiikkikirjastot.fi:n kanssa. Etusivulta löytyy tiedotus- ja tapahtumavinkkejä sisältävä Musiikin ytimessä.

Noin kymmenruutuinen kuvakaruselli vie valtakunnalliseen uutisvirtaan, jota toimitetaan blogiin Musiikin ytimessä. Blogin uutisnostoihin voi palata koontisivulta ja Musiikkikirjastot.fi:n haulla. Hakuruutu löytyy etusivun oikeasta laidasta.

Merkitty: , , , , , , , , , , , , ,
Yksi kommentti kohteessa “HelMet.fi:n uudet musiikkisivut avattiin – HelMet myös Musiikin ytimessä
  1. Heikki Poroila sanoo:

Lopultakin! Tätä on odotettu ja toivottu siitä lähtien, kun Helmet.fi:n sivustouudistus toteutettiin ja musiikki kadotettiin. Nyt vaan ajankohtaista ja mielenkiintoista uutta sisältöä kehiin, niin eiköhän tästä ilo vielä urkene.

Heikki Poroila, eläkeläinen Helsingistä