Gommi ja Pommi esiintyvät Keravan kirjastossa 5.3.

Koko perhe konserttiin!

Muusikot M. A. Numminen ja Pedro Hietanen ovat lastenlauluduo Gommi & Pommi. Duo esiintyy Keravan kirjaston Pentinkulma-salissa lauantaina 5. maaliskuuta. Konsertti alkaa klo 13.

Pentinkulma-saliin mahtuu 150 henkeä. Saliin pääsee sisään jonotusjärjestyksessä. Vapaa pääsy.

Keravan kirjasto
Pentinkulma-sali
Paasikivenkatu 12

Tapahtumasta kirjaston kotisivulla
Tapahtumasta Facebookissa

Keravan kirjasto Facebook

Gommi & Pommi esiintyvät Keravan kirjaston Pentinkulma-salissa lauantaina 5.3. klo 13.

M. A. Numminen esittää Gommi-jänistä ja Pedro Hietanen Pommi-kissaa. Eläinhahmot syntyivät vuonna 1988. Kaksikko esiintyi Yleisradion lastenohjelmissa 1980- ja 1990-luvun taitteissa sekä vuoden 1995 Joulukalenteri-ohjelmassa. Gommi ja Pommi ovat julkaisseet kaikkiaan neljä albumia. Joulukalenteri julkaistiin DVD:nä vuonna 2011.

Konsertin järjestää Keravan kirjasto- ja kulttuuripalvelut.

Merkitty: , , , , , , , , , , , , ,