Eija Ahvo esiintyy Keravan kirjaston Pena-klubilla 10.10.

Pena-klubi ja Eija Ahvo: Suuri meri

Keravan kirjaston syksyn 2016 ensimmäisellä Pena-klubilla on vieraana laulaja Eija Ahvo. Saksofonisti Pentti Lahden isännöimä Pena-klubi aloittaa syyskauden Pentinkulma-salissa maanantaina 10. lokakuuta. Konsertti alkaa klo 18. Vapaa pääsy.

Keravan kirjasto
Pentinkulma-sali
Paasikivenkatu 12

Tapahtumasta kirjaston kotisivulla
Tapahtumasta Facebookissa

Keravan kirjasto Facebook

Eija Ahvo.

Laulaja, näyttelijä ja ohjaaja Eija Ahvo on toiminut yli 30 vuotta laulun lähettiläänä suomalaisella musiikkikentällä. Ahvoa voi nähdä ja kuulla teatterilavalla, elokuvissa, animaatiofilmeissä tai sinfoniaorkesterin, jazz-bändin, musikaalin tai lastenkonsertin solistina, ja hän on julkaissut useita levyjä.

Klubi-illassa kuullaan suomalaisten jazz-säveltäjien lauluja, mutta joukkoon mahtuu myös mm. Unto Monosen tango ja Juicea. Lavalla mukana ovat Lahden ja Ahvon lisäksi pianisti Tuomas Kesälä sekä kitaristi Markku Kanerva.

Tilaisuuden järjestää Keravan kirjasto- ja kulttuuripalvelut.

Merkitty: , , , , , , , , , , , , ,