David Mawby presents The Moody Blues – Turun musiikkikirjasto 22.3.

Days Of Future Passed? Seventh Sojourn?

Radio-, televisio- ja verkkojournalisti David Mawby luennoi Turun musiikkikirjastossa 22. maaliskuuta 2018, kertoo Vaski-kirjastojen musiikkiblogi Musasto. Mawbyn aiheena brittiläisen The Moody Blues-yhtyeen alkupään tuotanto. Luennon aikana keskustellaan ja kuunnellaan bändin tuotantoa. Mawby luennoi englanniksi, mutta kysymyksiä voi esittää ja keskustella suomeksi.

Tilaisuus alkaa Vanhan kirjastotalon Stagella toisessa kerroksessa klo 18. Vapaa pääsy.

Turun pääkirjasto
Vanha kirjastotalo, toinen kerros
Linnankatu 2
20100 Turku
Puh. 02 2620 658

Tapahtumasta Facebookissa
Turun musiikkikirjasto Twitter ja Instagram
Musasto blogiFacebook ja Twitter

David Mawby presents The Moody Blues – Turun musiikkikirjasto 22.3.2018.

1964 perustettu The Moody Blues – Justin Haywood, Mike Pinder, Ray Thomas, John Lodge ja Graeme Edge – teki kunnianhimoisen sarjan levytyksiä. Erityisesti kauden 1967–72 albumit ovat arvostettuja. Tuona tiiviinä ajanjaksona julkaistiin seitsemän albumia: ensimmäisenä loppuvuodesta 1967 Days Of Future Passed, viimeisenä viisi vuotta myöhemmin Seventh Sojourn.

The Moody Blues vuonna 1970. Kuva: Wikipedia/Nationaal Archief.

David Mawbyn ensimmäinen luento Turun musiikkikirjaston Stagella käsitteli varhaista Pink Floydia. Mawby vieraili Turun pääkirjastossa maaliskuussa 2017, vierellään legendaarinen PF-albumi 'Atom Heart Mother'. Kuva: Tuomas Pelttari.

David Mawbyn ensimmäinen luento Turun musiikkikirjaston Stagella käsitteli varhaista Pink Floydia. Mawby vieraili Turun pääkirjastossa maaliskuussa 2017, vierellään legendaarinen PF-albumi ’Atom Heart Mother’. Kuva: Tuomas Pelttari.

Merkitty: , , , , , , , , , , , , , , , , ,