Alburnus Duo konsertoi Joensuun kirjastossa 2.12.

Alburnus Duo päättää syksyn 2015 live-illat Joensuun pääkirjastossa keskiviikkona 2.12.

Live-iltojen tämänsyksyisen sarjan päättää Alburnus Duo. Alburnus ”electric” Duo on Arto Salakan (kitara) ja Jani Leskisen (rummut/perkussiot) perustama yhtye. Aiemmin bändi on esiintynyt triona.

Alburnus Duo soittaa Joensuun pääkirjaston musiikkiosastolla. Keikka alkaa klo 18. Vapaa pääsy.

Joensuun pääkirjasto
Koskikatu 25

Live-illat kirjaston kotisivulla
Tapahtumasivu Facebookissa
Joensuun ja Vaara-kirjastojen musiikkisivut
Joensuun seutukirjasto Facebook

Alburnus ”electric” Duo vie bändisoittamisen uudelle tasolle käyttäen looppeja ja sähkörumpuja. Arto Salakan säveltämät kappaleet pohjautuvat kirjojen ja runojen luomiin mielikuviin ja tunnelmiin. Duon musiikissa fuusioituvat eri musiikkityylit; proge, jazz, rock kuin myös klassinen musiikki.

Alburnus Triolta ilmestyi viime vuonna esikoislevy nimeltään OVI. Kuuntele lisää levyn kappaleita täältä.

Joensuun pääkirjastossa syksyllä 2015: Live-illat.

Merkitty: , , , , , , , , , ,